DARI HATI DAN MINDA PRESIDEN KEM MANTAP

Thursday, October 15, 2009


POLITIK MALAYSIA KEARAH ALAF DAN BUDAYA BARU

Sesungguhnya Malaysia kini menghadapi suatu gelombang perubahan politik yang amat bermakna serta bersejarah.Selepas perjuangan kemendekaan negara 1957,detik kini juga membuka suatu lembaran baru kepada politik Malaysia.Samaada mereka berada di perdesaan atau bandar,berjawatan tinggi atau petani,tua atau muda,perbagai lapisan keturunan dan agama,semuanya merasakan denyut perubahan ini.Malahan seluruh dunia sedang memerhatikan perubahan yang berlaku ini dengan penuh minat dan harapan.

Bagi rakyat Malaysia yang cintakan kemerdekaan,demokrasi dan kemajuan negara,gelombang perubahan ini pastinya suatu yang amat diharapkan bagi menyelamatkan negara dari bencana.
Ia lantaran dari tindakan segelintir manusia yang rakus hingga mengakibatkan hutang negara melonjak tinggi,penyalahgunaan kuasa dan wang rakyat, pembaziran dan institusi pendidikkan dan demokrasi dirobek serta perbagai kebejatan lain.

HARI INI DENGAN CETUSAN KESEDARAN YANG DIMULAKAN OLEH DATO SRI ANWAR IBRAHIM,DENGAN IZIN ALLAH S.W.T PROSES MENERAJU PERUBAHAN MEMBAWA KEPADA POLITIK ALAF DAN BUDAYA BARU INI TELAH MENAMPAKKAN NATIJAHNYA..
DENGAN SLOGAN MEMERDEKAKAN DIRI DAN MINDA RAKYAT,GERAK KERJA BERTERASKAN KEADILAN.DENGAN POLITIK DAN BUDAYA BARU,GELOMBANG INI TERUS MENGGUGAT REGIM UMNO/BN.BERBEKALKAN TEKAD DAN AZAM,KEIKLASAN DAN PENGORBANAN,PERJUANGAN MENEGAKKAN KEBENARAN DAN KEADILAN SERTA MENUMBANGKAN KEZALIMAN AKAN MENJADI KENYATAAN

INILAH MASANYA POLITIK MALAYSIA KEARAH ALAF BARU..BUDAYA BARU KITA MEREBUT MAKNA KEMERDEKAAN.JUSTERU ITU ATAS NAMA PERJUANG PERUBAHAN
MEMBAWA PERBAHARUAN DAN KEADILAN KITA GERAKKAN KEMENANGAN INI MALAYSIA TERCINTA..

DENGAN ALLAH S.W.T KITA BERSERAH
DENGAN RASULULLAH S.A.W.KITA CONTOHI
DENGAN GURU SEPERJUANGAN KITA MOHON BIMBINGAN
DENGAN RAKAN SEIDEALISME KITA PADUKAN PASUKAN..
AYUH!!LAWAN TETAP LAWAN
LAWAN SAMPAI MENANG
POLITIK BARU,BUDAYA BARU,ALAF BARU
UNTUKMU MALAYSIA



SALAM PERJUANGAN
Presiden Mantaps

0 comments:

Post a Comment